John

John

“Wij hebben eerst via de e-mail contact gezocht. Wij waren benieuwd of er ook onderhoud/reparatie werkzaamheden werden uitgevoerd aan bestaande rolluiken.

Wij kregen vrij snel een reactie, dat er meer informatie nodig was en kregen het verzoek om te bellen.

Na telefonisch contact was het duidelijk. Het was erg druk, logisch, maar na drie weken kon er iemand komen kijken en afhankelijk van de constatering was een vervolg afspraak mogelijk na circa 8 a 10 weken. Dit was voor ons geen probleem, dus werd er een eerste afspraak ingepland.

In deze tijd kan het gebeuren dat de bezoek dag wijzigt. Maar op de dag dat meneer kwam kijken was mijn vrouw thuis. Het was een heel onprettig bezoek, ik was er telefonisch ook bij betrokken, maar meneer had heel weinig tijd en eigenlijk helemaal geen zin in het klusje.

Wij moesten zelf maar even een ladder pakken en de kap eraf halen. Want onze rolluiken gaan met een systeem, waar hij absoluut niet mee wilde werken (klikaanklikuit). En er hing nu een habbie babbie rolluik? Zelfs op het verzoek of hij iets anders kon plaatsen, andere moter met afstandsbediening of iets dergelijks reageerde hij erg kortaf. Dat zou heel duur zijn.

Wij moesten maar even mailen en dan zou hij misschien in oktober willen komen. Hij gaf aan dat hij tijden heeft gekend, dat hij graag nieuwe kanten wilde, maar nu niet.

Wij kunnen respecteren dat het erg druk is, dat was ook telefonisch duidelijk doorgeven. Maar bij het bezoek was het ons duidelijk, meneer had geen behoefte aan nieuwe klanten, was erg kortaf en vond hem zelfs denigrerend.

Als het dan zo druk is kom dan niet! Dit kost ons een vrije ochtend en jullie onnodig tijd. Wij hadden geduld gehad, maar na zo'n behandeling gaan wij ergens anders shoppen. Wij gunnen dit bedrijf geen euro.”

  • Naam: John
  • Geschreven op: 28 juni 2021
  • Deel deze beoordeling:

Meer beoordelingen

Op de hoogte blijven? Meld u aan voor onze nieuwsbrief.